IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Jednym z głównych założeń tej identyfikacji wizualnej była uniwersalność: projekt miał za zadanie połączyć obchody 20-lecia PFRN z jubileuszowym XX Kongresem PFRN.
Sam znak przedstawia liczbę 20, przy czym cyfry są ze sobą połączone niczym wstęgą, co symbolizuje ciągłość czasową 20-letniej działalności PFRN. Tłem znaku jest fotografia przedstawiająca współczesną architekturę miasta. Typografia i kolorystyka zastosowana w koncepcji identyfikacji wizualnej XX Kongresu jest oszczędna w środkach i nowoczesna.
klient: Polska Federacja Rynku Nieruchomości

projekt znaku graficznego i logotypu
certyfikat
zaproszenie
identyfikator
nakładka z logo na zdjęcia
roll-up
okładka katalogu
katalog rozkładówka 1
katalog rozkładówka 2
katalog rozkładówka 3
katalog rozkładówka 4
katalog rozkładówka 5
katalog rozkładówka 6
katalog rozkładówka 7